کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738392209 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316496 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دومین نمایشگاه «ITDMEX » امروز آغاز به کار کرد

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و فناوری اطلاعات «ITDMEX» امروز ساعت 10 صبح با حضور رییس اتاق بازرگانی ایران، دبیر شورای عالی فضای مجازی، رییس کمیسیون صنایع و معادن، جمعی از فعالان حوزه ICT و رسانه‌های دیجیتال و تشکل‌های مربوطه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ سال گذشته با واگذاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به بخش‌خصوصی، این نمایشگاه به نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و فناوری اطلاعات ITDMEX تغییر نام داد.

اکنون نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال علاوه بر موضوعات نرم‌افزاری و محتوایی، گروه‌های کالایی تلفن‌همراه، لپ‌تاپ، موبایل، سخت‌افزار حفاظتی، امنیتی، مکا‌ن‌یابی، شبکه، زیرساخت، مراکز داده، شرکت‌های اینترنتی، ماشین‌های اداری، صوتی و تصویری و ... را نیز شامل می‌شود.

دومین نمایشگاه «ITDMEX » امروز آغاز به کار کرد

حضور 180 شرکت در نمایشگاه

رييس هيات مديره مجمع تشكل‌هاي فناوري اطلاعات و مجری نمایشگاه ITDMEX در خصوص تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه گفت: در اولين دوره نمايشگاه تعداد 164 شركت داخلي و نمايندگي‌هاي شركت‌هاي خارجي حضور داشتند و برآورد تعداد مشاركت‌كنندگان دومين دوره نمايشگاه 200 شرکت بود که اکنون بیش از 180 شرکت در حوزه‌های مختلف ICT در نمایشگاه حضور دارند. محمدرضا طلايي افزود: دومين نمايشگاه بين‌المللي فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال با مجوز سازمان توسعه تجارت ايران و حمايت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت صنعت، معدن و تجارت، شوراي عالي فضاي مجازي، اتاق بازرگاني ايران و تشكل‌هاي بخش خصوصي حوزه IT برگزار شده است.

 اختصاص 4 سالن به نمایشگاه

طلايي همچنين به ميزان فضاي در اختيار اين دوره از نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال هم اشاره كرد و افزود: امسال در مقايسه با سال گذشته كه فضايي بالغ بر 6 هزار متر مربع در دو سالن در اختيار نمايشگاه بود؛ فضايي بيشتر از 10 هزار متر مربع در 5 سالن در اختيار اين دوره از نمايشگاه بين‌المللي فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال قرار داده شده است.

 حمایت از شرکت‌های تازه تاسیس

 رييس هيات مديره مجمع تشكل‌هاي فناوري اطلاعات با تاكيد بر حمايت از شركت‌هاي تازه تاسيس و نوآور در حوزه فناوري اطلاعات در اين دوره از نمايشگاه گفت: در اين دوره سعي شده است تا از شركت‌هاي تازه تاسيس در حوزه فناوري اطلاعات كه داراي نوآوري در اين حوزه هستند از طريق ارایه امكانات و تسهيلات ويژه حمايت شود تا در نمايشگاه حضور يابند.

طلایی هزینه شرکت در نمایشگاه را هر متر مربع 71 هزار تومان و هر متر مربع ارزی را 185 یورو به اضافه مالیات بر ارزش افزوده اعلام کرد.

 برگزاری روتین جلسات شورای سیاست‌گذاری

طلایی در مورد تشكيل جلسات شوراي سياستگذاري با مسووليت اتاق بازرگاني نیز گفت: براي این نمايشگاه چندين جلسه در محل اتاق بازرگاني از سوي شورای سیاست‌گذاری برگزار شده است و همه دست‌اندركاران دولتي و خصوصي در حوزه فناوري اطلاعات از جمله شوراي عالي فضاي مجازي، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان فناوري اطلاعات شهرداري تهران، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع و گردشگري، شركت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌‌المللي تهران و دفتر همكاري‌هاي فناوري رياست جمهوري، معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، بانك مركزي ايران، نيروي انتظامي، بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي، سازمان نظام صنفي رايانه‌اي، اتحاديه صنف فناوران تهران و تشكل‌هاي بخش خصوصي در اين شوراي سياست‌گذاري حضور داشته‌اند.

 برگزاري نمايشگاه‌هاي استاني رسانه‌های ديجيتال

طلايي همچنین تاکید کرد: در حال پيگيري براي برگزاري نمايشگاه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال به صورت استاني هم هستيم كه در اين صورت مي‌توان در فواصل مختلف در هر استان اين نمايشگاه را برگزار كرد تا همه علاقه‌مندان به راحتي با آخرين دستاوردهاي حوزه فناوري اطلاعات آشنا شوند.

 زندگي هوشمند، توسعه اقتصاد و فرهنگ

 شعار نمايشگاه

رييس هيات مديره مجمع تشكل‌هاي فناوري اطلاعات گفت: شوراي سياست‌گذاري دومين نمايشگاه بين‌المللي فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال زندگي هوشمند، توسعه اقتصاد و فرهنگ را به عنوان شعار اين دوره از نمايشگاه انتخاب کرده است.

طلايي افزود: در انتخاب شعار اين دوره از نمايشگاه به نام‌گذاري سال كه از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي عنوان شده، توجه شده است.

وي گفت: در شعار اين دوره از نمايشگاه سعي شده به اين نكته كه زندگي هوشمند به ارتقاي اقتصاد جامعه كمك مي‌كند، تاكيد شود.   

 رتبه‌بندي شركت‌هاي حاضر در نمايشگاه

طلایی همچنین اعلام کرد: در دومين نمايشگاه بين‌المللي فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال با نظارت داوران برجسته و متخصص در اين حوزه شركت‌هاي حاضر در نمايشگاه و غرفه‌هاي آن رتبه‌بندي مي‌شوند.

وی افزود: اين رتبه‌بندي بر اساس شاخص‌هاي مختلف از جمله نظر بازديدكنندگان، شاخص‌هاي بين‌المللي و ... ارزيابي مي‌شود و شركت‌ها و غرفه‌هاي حاضر رتبه كيفي دريافت مي‌كنند.

وي گفت: از جمله شاخص‌هاي جشنواره ملي بهره‌وري در معرفي بنگاه‌هاي برتر، بررسي عملكرد بنگاه‌هاي اقتصادي است كه در حوزه‌هاي مختلف مانند تجربيات موفق، ارتقای شاخص‌های بهره‌وری، خلاقيت و نوآوري، بهينه‌كاوي و غیره فعال هستند و در صورت كسب اين شاخص‌ها در مراسم روز ملي بهره‌وري، تنديس ملي بهره‌وری دريافت مي‌كنند.

طلایی اضافه کرد: امسال در دومين نمايشگاه بين‌المللي فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال براساس تفاهم‌نامه امضا شده با جشنواره‌ ملی بهره‌وری، فعالان حوزه فناوري اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به صورت مستقل رتبه بندی خواهند شد.

وي افزود: رتبه‌بندي كيفي شركت‌هاي حاضر در دومين نمايشگاه‌ بين‌المللي فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال به نوعي به كيفيت خدمات و فرايندهاي توليد درحوزه IT كشور كمك به سزايي خواهد كرد.

 رونمایی از بانک اطلاعات مختصصان ICT

به گفته رييس هيات مديره مجمع تشكل‌هاي فناوري اطلاعات همزمان با دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، مرکز تجاری مجازی  ICTکشور نیز راه اندازی می‌شود.

وی افزود: این مرکز تجاری مجازی  به منظور معرفی فعالان اقتصادی حوزه ICT به دو زبان فارسی و انگلیسی در حال طراحی شده است.

طلایی اضافه کرد: مرکز تجاری ICT  کشور بزودی به اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، دفاتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و همچنین رایزنان بازرگانی و سفارت‌خانه‌های خارجی مقیم تهران معرفی خواهد شد.

وی گفت: در حاشیه دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، بانک اطلاعاتی مختصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور رونمایی می‌شود.

 ارایه نرم‌افزار خبرخوان iTDMEX

ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از ارایه نرم‌افزار خبرخوان نمایشگاه برای کاربران اندروید و آی او اس خبر داد.

علاقه‌مندان به این نمایشگاه می‌توانند با دانلود این نرم افزار از آخرین اخبار و اطلاعات آن باخبر شوند.

بنابر این گزارش، برای این منظور کاربران می‌توانند از طریق پارس هاب با مراجعه به اندروید مارکت و از طریق اپ استور برای آی او اس با جستجوی کلید واژه iTDMEX اقدام به دریافت نرم افزار خبرخوان نمایشگاه کرده و پس از نصب آن خبرهای داغ نمایشگاه را دریافت کنند.

 اضافه شدن سالن میلاد

براساس این گزارش، سالن (31b) نمایشگاه بین‌المللی تهران که به سالن میلاد معروف است به دلیل استقبال زیاد مشارکت‌کنندگان دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به روی آنها گشوده شد.

درحالی که فضای نمایشگاه بالغ بر 10 هزار متر مربع بوده است اما با استقبال شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه در فاصله زمانی دو روز مانده به نمایشگاه درب سالن (31b) به روی مشارکت‌کنندگان گشوده و متراژ مذکور افزایش یافت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22494 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/06/16 تعداد مشاهده: 1735
سافت گذر